Jah…

Weer een nieuw berichtje
Geen idee wrom ik eigenlijk ook maar wat op mn blog zet, over mijn wonderlijke… saaie leventje
 
Zondag: wss naar Mikel toe, zn nieuwe PC checken
Maandag: school en werken…
Dinsdag: school en geen werken
Woendag: al lekker om 20 voor 12 uit school, en savondsa werken
Donderdag: school en niet werken
Vrijdag: je raad het al… school, en voor de verandering, niet werken
Zaterdag: smiddags werken…
 
Lang leven uitslapen
en het klinkt misschien alsof ik niet graag werk, maar ik werk wel degelijk graag
er werken hele aardige mensen, en het verdient natuurlijk lekker
Nu nog wachten op mijn loonstrookje…
Zalk wel nodig hebben voor een nieuwe garderobe
 
 
Geef een reactie

