Woehoe!

Wohoo, mijn eerste, beetje serieuze input op mijn space!
Dus… hier wat opkomende dingen, en gebreurde dingen.

Gebeurt:
-Vakantie voorbij *huil*
-Grote straftaak van Frans kwijt, hehe…
Later nog gevonden ergens, nu heb ik er dus 2…
-Er heeft weer eens iemand een relais opgeblazen op school (zijn derde al dit jaar)
-Kyle is komen halo 2’en en Gears of War’en *en Xbox helpdesk ZUIGT!*

Nog komen:
-Woensdag werken met Jeroen (en Gerben?)
-Vrijdag werken met, waarschijnlijk Jeroen, Yannick (ofzoiets), Isabell(e/a?), Vivian, en Gerben(?) (wie vergeet ik?)
en met silke natuurlijk!!! 😀
(nu goed? :P)
-Zaterdag werken met… wss groot deel van bovenstaande
-Zondag karten met mn peetoom omdat ie al 2 jaar niet meer op mn verjaardag is geweest en nix heeft gestuurd
*3x een half uur, yay!*

Ok, dit is evengoed niet erg serieus, mja 😛

Ohja, ik maak ook websites, dus wil je er een?
Mail me ff, vanaf 10 euro per website (compleet custom is duurder, incl website en domein naam! (www.blabla.co.nr))
*reclame, reclame, reclame…*

Plaats een reactie